Ali B. meest irritante BN-er in tv-reclame
Dood bespreekbaar maken
In de bewuste commercial van het Almeerse bedrijf Yarden vertelt Ali over de dood van zijn vader. De commercial is onderdeel van een campagne om de dood bespreekbaar te maken. Ali krijgt voor de reclame een Loden Leeuw.
'Buik, billen, bonus'
De Loden Leeuw voor de irritantste reclame ging dit jaar naar Albert Heijn voor de commercial 'buik, billen, bonus'. Maar liefst de helft van de ruim 28.000 stemmers vond dat de irritantste reclame. De personal trainer uit het spotje riep mensen van tevoren al op om op hem te stemmen. "Ik ben een sportman,ik wil natuurlijk wel winnen", zei hij bij het in ontvangst nemen van het beeldje.
Stank
Zaterdag werd de Loden Radioleeuw al uitgereikt voor de vervelendste radioreclame. Die eer viel te beurt aan Geberit voor de reclame 'Stank hoeft niet te stinken'.
Heb jij een tip of verbetering? Stuur de redactie van Omroep Flevoland een bericht op 0320 28 5050 of stuur een mail: rtv@omroepflevoland.nl!
recent nieuws
-
Almeerse oppositiepartijen willen niet praten over bezuinigingen, trekken eigen moties en amendementen in
ALMERE • Do 26 september • Donderdag 26 septemberEen aantal Almeerse oppositiepartijen wil donderdagavond niet vergaderen over de bezuinigingsmaatregelen die het college wil nemen om de begroting sluitend te krijgen. Het is voor hen niet duidelijk h...
-
Twee keer zoveel mensen doen aangifte van diefstal van hun fiets uit bewaakte stalling station Lelystad
LELYSTAD • Do 26 september • Donderdag 26 septemberHet aantal aangiftes van fietsendiefstal uit de bewaakte fietsenstalling bij het station van Lelystad is verdubbeld. Werden er vorig jaar nog 21 fietsen gestolen, nu staat de teller van dit jaar al op...
-
Premier Schoof twee maanden na aantreden voor eerste keer in Flevoland
LELYSTAD • Do 26 september • Donderdag 26 septemberMinister-president Dick Schoof gaat woensdag op werkbezoek in Lelystad. Het is twee maanden na zijn aantreden de eerste keer dat hij de provincie Flevoland aandoet. Tijdens zijn bezoek staat het thema...